23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Søstrene Grene lytter til kunderne og har et salgs-hit

I forrige uge kunne Søstrene Grene introducere butikkens nye interiørprodukter, hvilket resulterede i lange køer. På Strøget i Aarhus gik køen helt ned til Clemens Bro.

Nogle af de udenlandske butikker oplevede i forbindelse med lanceringen en øget omsætning på flere hundrede procenter. Det skriver Århus Stiftstidende Østjylland.

Cresten Grene, kreativ direktør i Søstrene Grene, fortæller, at der har været en stor efterspørgsel på møbler. Dette har man kunne mærke på de sociale medier, især blandt unge, der bor i byerne. Netop gruppen af unge udgør i stigende grad en større gruppe af kædens kunder.

Cresten Grene fortæller endvidere, at planer om netsalg ikke umiddelbart er noget, som kæden arbejder på, at man "går meget op i at give kunderne en oplevelse, når de handler i vores butikker."

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|